вторник, 15 декември 2009 г.

Имам едно надбюдение и ми е интересно да събера информация.
Имам чувството че всички жени над 25 в Интернет пространството са самотни, ранени и вечно търсещи истинската любов, която все не каца на рамото им. Сега очаквам ако някоя жена чете моите писания да ме оплюе аз това и искам. Та мили женици истинската любов не е пред компютъра в стаята ви колкото и да е уютна тя. Тя е някъде навън и си върви по улиците напива се вечер с приятелите си и е нормален човек като вас е не този които си представяте в мечтите си то нали няма още идеални хора. Че няма да го намерите а перона е пред своя край, а като паднете на чакъла е гадно братче поне така ми се струва, колкото стари моми познавам всичките са пфффффффффффф.
Та ако някой не е съгласен с твърдението ми а то е ако сте забравили е че Интернет пространството ж българия е пално със самотни жени които си търсят истинската любов, да сподели надблюденията си.

2 коментара:

  1. Алелуля! Щото ние жените над 25 само плетем, кърпим чорапи и търсим. Ама, разбира се само в Тубата/Бокса или дето сварим...Ти кво си помисли?! В реалността?! Боожее, не! Ежемилисекундно висим кат разпрани гащи и търсим ли търсим форевър евър лове, ама тя( ловето) не шие гоблени, мада факЪ ..:))))))))

    Здрасти:)

    ОтговорИзтриване
  2. Е как да дойди кат ни мой да изтрезнябе?

    Здрасти и на теб ;)

    ОтговорИзтриване